دسته بندی هااطلاعیه

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه 1400

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه 1400

نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه 1400 دوازدهمین دوره، در تاریخ 1 الی 5 دی برگزار می گردد. ماشین آلات، ادوات باغبانی و مکانیزاسیون نهاده ها، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری زیر مجموعه نمایشگاه کشاورزی ارومیه است.

شرکت نگین بذر طاها با محصولات متنوع از جمه بذر یونجه،بذر شبدر،بذر صیفی جات،بذر علوفه ای و … در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه 1400 که از 1 دی لغایت 5 دی ماه حضور خواهد داشت .از همه مشتریان و کشاورزان عزیز دعوت میکنیم که از غرفه ما دیدن فرمایند.پذیرای شما در غرفه شرکت نگین بذر طاها هستیم.

رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا گفت: بیش از ۱۰۰ موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت‌های معتبر خارجی و بین المللی در دوازدهمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در استان حضور دارند.

 

نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها
نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها

گالــری عکــس های غــرفه شـــرکت

محمد دیبایی افزود: حدود ۳۰ درصد شرکت‌ها در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، ۲۰ درصد در حوزه تجهیزات آبیاری و گلخانه ها و ۵۰ درصد ماشین‌آلات کشاورزی بوده است.

وی گفت: چهار طرح جامع زراعت، باغبانی، ترویج و آب و خاک در طول پنج سال گذشته تحت عنوان احیای دریاچه ارومیه توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده است که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه نتایج و دستاوردهای این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: شناخت بازار، ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه‌گذاری کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و انتقال یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، معرفی و ارائه محصول، معرفی کالا و خدمات جدید و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، تحقیق بازار و بازاریابی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
دیبایی گفت: این نمایشگاه با حضور استانهای مختلف کشور برپا شده است که محصولات کشاورزی در بخش های مختلف، انواع نهاده ها، سموم، سامانه های آبیاری نوین، انواع ماشین آلات این بخش، تولیدات دام و طیور، صنایع غذایی، تجهیزات گلخانه ای و انواع گل و گیاه به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها
نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها

 

نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوزه دریاچه ارومیه آغاز شد

وی با بیان اینکه نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوضه دریاچه ارومیه نیز همزمان با این نمایشگاه آغاز به کار کرد، افزود: نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوضه دریاچه ارومیه با هدف معرفی دستاوردها و آخرین یافته‌های نوین در حوزه کشاورزی و نیز اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در زمینه احیای دریاچه ارومیه روز چهارشنبه در محل نمایشگاه‌های بین المللی آذربایجان‌غربی و همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی در ارومیه آغاز به کار کرد.

دیبایی گفت: این رویداد در ۶ محور، ارائه آخرین تکنولوژی بخش کشاورزی با حضور ۱۰۰ شرکت، حضور شرکت‌های مادر مولد تکنولوژی‌های بخش کشاورزی و با حضور ۲۰ استان کشور، با ارائه آخرین یافته‌ها و راهکارهای تحقیقاتی بخش کشاورزی سه استان حوزه آبریز دریاچه ارومیه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: ارائه دستاوردها و نتایج طرح‌های جامع وزارت جهاد کشاورزی در حوزه دریاچه ارومیه توسط سه استان حوزه آبریز در طول پنج سال اخیر، حضور کشاورزان پیشرو در حوزه اقدامات احیای دریاچه ارومیه، حضور شرکت‌های فنی و مهندسی، مشاوره‌ای و طرف قرارداد طرح نجات دریاچه ارومیه از دیگر محورهای این رویداد است.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها
نمایشگاه بین المللی کشاورزی ، نگین بذر طاها

این نمایشگاه از یکم تا پنجم دی ماه در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر برای بازدید عموم و فعالان بخش کشاورزی دایر است.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه و در حاشیه آن نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوضه دریاچه ارومیه نیز با حضور صاحب نظران این حوزه، کشاورزان و تولید کنندگان و مسوولان و برخی اعضای کارگروه ستاد ملی نجات بخشی دریاچه ارومیه آغاز شد.

محصولات شرکت نگین بذر طاها با برند های ثبت شده نگین بذر طاها , نگین بذر زرینو نگین بذر زرین طاها  عرضه می شود.

آدرس محل برگزاری: پارک جنگلی ارومیه در بام شهر ،محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه،سالن شماره 2 ،غرفه H 9

تاریخ شروع: چهارشنبه 00/10/01 (12/22/2021)
تاریخ پایان: يكشنبه 00/10/05 (12/26/2021)
زمان بازدید: 11 الی 18

راه های ارتباطی با ما

واتس آپ شرکت: کلیک برای ورود به واتس اپ

09149284084

تلفن مدیر عامل نگین بذر طاها :09144102368

تلفن مسئول غرفه در نمایشگاه : 09149284084

فروشگاه اینترنتی: www.neginbazrtaha.com

کانال تلگرام: t.me/neginbazreraha

برای ورود به تلگرام شرکت کلیک کنید.

آیدی اینستاگرام: Neginbazrtaha@

https://www.instagram.com/neginbazrtaha/

Negin.bazr.taha.co@

IMG 20211214 WA0007 - نمایشگاه بین المللی کشاورزی - دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی ارومیه 1400


 

تماس برای سفارش!
مشتریان و کشاورزان عزیز برای تهیه بذر مورد نیاز خود می توانند از طریق تماس تلفنی ، ایمیل شرکت , پیج اینستاگرام شرکت, واتس اپ, تلگرام نسبت به ثبت سفارش و خرید بذر مورد نیاز اقدام نمایند. تماس با ما